.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر مسئول روزنامه وارش با عذرخواهی از مقام معظم رهبری و ملت ایران
وارش آرمان‌های انقلاب را بر همه چیز مقدم می‌داند
شمال نيوز: مدیرمسئول روزنامه وارش با اعلام عذرخواهی از مقام معظم رهبری، دلسوزان نظام مقدس و ملت ولایتمدار ایران درباره درج مطلبی برخلاف آموزه‌های امام و انقلاب گفت: روزنامه وارش آرمان‌های انقلاب را بر همه چیز مقدم می‌داند./ هرگز با جریان‌های معاند داخلی و خارجی همراهی نداشته و ندارد و ...
وارش آرمان‌های انقلاب را بر همه چیز مقدم می‌داند


شمال نيوز : مدیرمسئول روزنامه وارش با اعلام عذرخواهی از مقام معظم رهبری، دلسوزان نظام مقدس و ملت ولایتمدار ایران درباره درج مطلبی برخلاف آموزه‌های امام و انقلاب گفت: روزنامه وارش آرمان‌های انقلاب را بر همه چیز مقدم می‌داند.

به دنبال درج مطلب و آگهی مسئله‌برانگیز در وار‌ش و انتقاد مخاطبان و رسانه‌ها، لیلا وریجی مدیرمسئول این روزنامه در اطلاعیه‌ای از ملت ولایتمدار ایران و مخاطبان این رسانه عذرخواهی کرد.

در نامه عذرخواهی مدیرمسئول روزنامه وارش آمده است: ضمن پوزش فراوان از این خطای ناخواسته، آمادگی خود را برای پذیرش هر نوع برخورد قانونی از سوی مراکز و مراجع ذی‌ربط اعلام داشته و تاکید می‌کند که اینگونه نظارت‌ها را برای حفظ فضای رسانه‌ای میهن اسلامی ضروری و درخور استقبال نیز می‌داند.

وریجی تاکید کرد: روزنامه وارش هم مثل روزنامه‌ها و رسانه‌های دیگر عاری از خطا نبوده و نیست ولی به‌نظر ما سوابق روزنامه وارش نشان داده است که آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی منادی و مدافع قاطع آنند، بر هر چیز دیگر مقدم می‌داند و هرگز با جریان‌های معاند داخلی و خارجی همراهی نداشته و ندارد و آن بخش از محتوای مطلب مذکور که‌ موجب و موجد تفسیرهای ضد نظام شده است موردقبول این روزنامه نبوده و نیست.

چنانچه برخی یاران و دلسوزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از انتشار غیرعمدی نوشته مزبور در این روزنامه، حقیقتاً دچار رنجش و نگرانی و شبهه شده‌اند، روزنامه وارش از همه آنان صمیمانه پوزش می‌طلبد و قطعا" من‌بعد نظارت و کنترل بیشتری درباره مطالب منتشره معمول خواهد داشت و هرگز خطاکارانه حتی سهوی عمل نخواهد کرد.

در مطلب عذرخواهی مدیرمسئول روزنامه وارش تصریح شد: در پی این واقعه تلخ که در غیاب مدیرمسئول روزنامه در دفتر روزنامه در روز شنبه هفته جاری به دلیل کسالت و مراجعه وی به پزشک در تهران روی داد، پس از اطلاع از این موضوع، تمام شماره‌های روزنامه مربوطه در اولین ساعات روز جمع‌آوری و از توزیع تعدادی از شماره‌های روزنامه مربوطه جلوگیری شد.

مدیرمسئول روزنامه وارش اعلام کرد: با فرد خاطی و سهل‌انگار نیز به شدت برخورد می‌شود.

دیروز در پی احضار دادستان مرکز استان، وریجی مدیرمسئول روزنامه وارش به همراه جمعی از تحریریه روزنامه وارش در دفتر دادستان مرکز استان حاضر و در این رابطه توضیح دادند.

دادستان مرکز استان مازندران نیز با بیان اهمیت موقعیت کشورمان در جهان و سوء‌استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر ضرورت دقت در انتشار مطالب و نظارت بیشتر تاکید کردند.

همچنین بنا بر تصمیم مدیرمسئول روزنامه وارش انتشار این روزنامه تا اطلاع ثانوی متوقف است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي عليزاده 21 آذر 1391
باسلام . لطفا به همكارانتان در سايتهاي مختلف بفرماييد خدا، انصاف و وجدان الهي را در نظر بگيرند آخر چه كسي در داخل ايران پيدا مي شود و عمدا چنين مطلبي را كار ميكند. مديرمسئول روزنامه توضيح داده اند كه بدليل كسالت در آنروز دفتر روزنامه نبود، يكي از پرسنل روزنامه بي دقتي كرد و مطلب نخوانده را داخل صفحه برد. وارش يكي از بهترين روزنامه هاي محلي در ايران است كه بسيار حرفه اي عمل كرده كه به قوانين كشور اعتقاد دارد و در حدود آن گام برداشته. يك خطاي غيرعمد را اينقدر بزرگ و باآبروي يك مومنه و خداترس همچون خانم وريجي مديرمسئول روزنامه وارش بازي نكنيد كه امام کاظم (ع) درباره آبروي مومن فرموده اند: احترام مومن از احترام کعبه بالاتر است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.